درباره عدالت هم خیلی چیزها می شود نوشت،اما به نظرم الان مبارزه ای که برای گسترش عدالت شروع شده،یک مبارزه بی امانی است.و چون بی امان است و اصول انقلابی بر آن حاکم است پس برای برقراری عدالت واقعی در تهران گدایان را جمع کرده اند،و قرار است در شهرستان ها هم همین کار را بکنند ایشالا،تا عدالت هم خودش شرمنده بشود،و بیاید سراسر مملکت را فرا بگیرد.رسانه های محترم عدالت طلب برای توجیه طرح عدالت گستری به وسیله جمع آوری گدایان پیش خبر و پس خبر بعلاوه کلی جایز به خودشان دادند تا حالا.یک نمونه اش همین جا هست،ببینید این مدیر کل عدالت دوست چی گفته:

مديرکل اموراجتماعى استاندارى تهران ازمتکديان به عنوان غنى‌ترين افراد جامعه ياد کرد وبا اشاره به انتقال727 متکدى به مرکزنگهدارى موقت اسلامشهرازمجموع بيش از900 متکدى جمع‌آورى شده ازآغاز طرح ساماندهى تا کنون اعلام کرد: 180 نفرازاين تعداد داراى سابقه کيفرى مسلم هستند. ابراهيم رضوانى‌فر درجريان بازديد از اردوگاه(منظور زندان هست)نگهدارى موقت متکديان اسلامشهر همچنين درآمد ماهى يک ميليون و500 هزارتومان متکديان را يادآورشد وگفت: ازجيب يکى ازمتکديان 2ميليون و 800 هزارتومان تراول چک درحال تکديگرى کشف شده است.وى با اشاره به اين که هيچ يک ازافراد نگهدارى شده دراين مرکزبه تکديگرى اعتراف نمى‌کنند،افزود:تراولهای 20 و حتي200 هزارتوماني، پول خرد متکديان جمع‌آورى شده است،و طلا وجواهرات ونسخه‌هاى پزشکى زيادى ازجيب آنها يافت مى‌شود.به گفته وى به همراه داشتن شيرخواران مسموم شده با قرص‌هاى خواب‌آور، معلولان ونيزدردست داشتن نسخه‌هاى درماني، ازشگردهاى متکديان براى جلب ترحم مردم است. مديرکل امور اجتماعى استاندارى تهران به ورود متکديان اتباع بيگانه به خاک کشورازمرز زاهدان و ازطريق باندهاى حرفه‌اى اشاره کرد و گفت:اين افراد با هدايت باندها جهت تکديگرى به سطح شهرها منتقل مى‌شوند وحقوق بگيرپايانه‌هاى خود هستند.

جالبترین قسمت قضیه اما این جاست که همین دو روز پیش مدیر کل کمیته امداد تهران اعلام کرد که تهرانی ها در سال 84 ،یازده میلیارد تومان در صندوق صدقات ریخته اند.
یکی از گدایان تهران که برای توسعه عدالت و رفع فقر در اقامتگاه موقت گدایان اسلامشهر! سکنا گزیده در هنگام بازدید آقای مدیر کل مهرورز بر وزن بهورز زمان طاغوت! ایشان را دعا کرده و گفته:ما چلچراغ شما را می بینیم،چرا شما طاقت چراغ نفتی ما ندارید!


 
Copyright © اکنون .All rights reserved
Save This